En bra dag

Jag skrattade åt din kommentar moster ;) Men jag funderar om du syftar på att det är jag själv som slarvar bort mina saker! Det har i alla fall varit lugnt på spökfronten nu några dager, alla saker är där de ska vara. Tur för mig.
Har haft några riktigt trista dagar på jobbet nu, men när jag slutade igår så hämtade Jessica mig, vi handlade och ställde till med en härlig tacomiddag! Pratade om allt mellan himel och jord, så himla härligt med sådana människor! Underbara energikickar! I morse var det så otroligt härligt att ha vetskapen om att väckarklockan inte skulle ringa. En hel ledig dag. Har pysslat runt i lägenheten, möblerat om en del och satt upp mitt nya vitrinskåp, är så nöjd över det! Nu får ni komma och titta på det. Det blev so mvanligt några Marlen-lösningar...på gott och ont.

Har bakat en kladdkaka också, det är tur att det alltid finns någon som vill äta när jag bakar, för jag själv gillar det ju inte.

Några bilder blir det inte idag heller, har inte orkat lägga in något när det inte är min dator, men det kommer väl när jag känner för det.

Det har varit en jätte bra dag, så nu är jag glad och nöjd. Jobbar kväll i morgon, ska nog fika med Erika innan. På tisdag börjar jag tidigt, usch och fy! Men i morgon är det ju sovmorgon:) 

Jag ger upp, natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sj för lördagens trevliga stund....Så himla skönt o få komma iväg o bara surra av sig en massa....Hoppas vi kan göra om de snart igen...kram

2009-01-12 @ 22:30:45
Postat av: Åsa

Jajamen nu är jag igång igen sörru:D. Tycker det är lite roligt med ditt späke ja, fast allt lite läskigt också. Men du kanske har börjat gå i sömnen och lägger saker lite här o där. Kram

2009-01-13 @ 18:43:59
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: sara

määh, du sa ju att det var i morron du var ledig hela dagn:S ahja...

2009-01-13 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0