Fina fisken!

Min vecka har verkligen varit underbar! Åsa och Ola kom hem till Jämtland och mycket roligt har vi hunnit med. Börjar med biderna från vår fisketur. Vädret var bra, fikat var gott och sällskapet tiptop! Fiskelyckan uteblev dock, det enda som fastnade på kroken var någta träd! Men ett djur fick vi i allafal se,  en liten älg som stod vid strandkanten och käkade!



Vi har även hunnit med storsjöbadet, dock inga bilder därifrån, men kul hade vi! Åkte rutchkanor, relaxade, låg ute i solen, käkade glass och mådde bra :D Lägger in mer pix i morgon. Kommer kunna kolla på alla bilder hela hemska hösten och se hur roligt det var! Vädret har ju dessutom varit helt perfelt ;) Låter jag munter? För det är just precis vad jag är!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sara

men, pimpla på sommarn? låter som lite vinter längtan tycker jag:)

2009-07-06 @ 10:58:47
Postat av: Kusin P

hejsan bruden!!

jag såg precis att vi har lika bikini :P den är fin!!!! hur är det med dig nu då?? jag får ju lite skvaller ifrån farmor, men jag vet inte allt.. du få höra av dig!!!

hopppas du har det bra i alla fall!!

Pussååkram

2009-07-06 @ 11:03:44
Postat av: Kusin Vitamin F

Hörrödu. Jag tror du har missuppfattat det där med fiske. Pimpelspö använden man på vintern ;)

kram

2009-07-06 @ 13:05:58
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: Teresia

alltid så härliga bilder på din blogg. hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-07-07 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0