Sommar som jag vill ha den


Sommarbakelse som jag o mormor gjorde.

Jo då, lite kallt var det. I början iaf.



Vet inte om det får räknas, men det såg ut som en fisk!


Sommar. Sol. Bad. Fiske. Vedkastning. Familjen. Kärleken. Grillat.

Vi kastade ved så att kropparna värker idag, badade och skrattade. Fick en otroligt god middag, grillat, vitlöksbröd, sallad och massa mer. Mums mums mums! Vi fiskade och fick faktiskt fisk, även om de var små. Fångade dessutom Henrik, som inte blev lika glad och kallade mig farlig! Sånt som händer när man fiskar med mig!

Nu ska jag måla samtidigt som sact filmen rullar på tv.n

Kommentarer
Postat av: Ullis

Mys! hoppas du har det bra trotts allt regnade :-)

2009-07-21 @ 22:53:29
URL: http://mammanpappanbarnen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0