En sån dag!

Sundsvall, IKEA, Birsta, Jessica, Marlen, Musik och Räääser bilen!

Köpte en skiva på vägen till Sundsvall! Vi sjöng för full hals hela vägen dit, och sedan hem igen!

Tror ni jag fick vänta liiite länge på henne eller?? ;)

Vi 2 :D

Kom hem med lite kläder, en ny tavla (tro det eller ej, men ormtavlan är borta) och lite annat smått och gott till lägenheten. En dag jag gärna gör om!

Nu är jag hemma i skogen med en halt hund och en sovande mamma. Hade tänkt gå ner till sjön o fiska, men vädret e lite lurigt, är ju inte en storfiskare direkt, så vädret spelar mycket roll när jag ska iväg! Går och fotograferar istället!

Godkväll gott folk!

(Jonsson, jag håller med om att bilden var äcklig, det var Petter som tyckte den var kul! Fast man ser ganska mycket sådant på solsemestrar ;) Så den var lite passade! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0