Värsta dagen på jobbet!

Ni anar inte, kan ju inte säga så mycket här, men jag tror att det var tur att jag missade det som utspelade sig där en timme innan jag började idag! Hela dagen har varit snurrig, chefer på semester, vikarier som jobbar och underbemannat, KAOS helt enkelt! Morgondagen lär inte bli bättre. Men jag har ju kvällen att se fram emot! Ett riktigt trevligt gäng kommer på besök för lite festligheter! :D Många bilder kommer det att bli!

Blev bjuden på grillar av mannen och hans bror när jag slutade jobba. Hur skönt som helst att komma till färdigt bord, det händer inte så ofta längre! Var bättre när man bodde hemma ;)

Träffade min morbror o "moster" idag! Gud vad jag längtar till Borga, hoppas hoppas att vi kommer åka dit o träffas!


Det är kväll för mig nu snart, tidig morgon och lång dag som väntar! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0