Mammagrisen!


Jag saknar mamma och pappa!

Men på Onsdag ska jag åka hem, Linda och jag ska kanske hälsa på Teresia innan det också, hoppas på det! Blir skönt med vila efter dessa dagar, huvuder väger bly och jag känner mig seg i kroppen vilket inte blir bättre när man måste jobba i ett högt tempo.

Blir "bebisvakt" i helgen :D Bror får dock ta honom någon natt också, han vill alltid kolla så att jag lever på nätterna. Inte så jätte roligt att vakna av  att någon "duttar" en hårt i ansiktet med en blöt nos och sedan viftar på svansen och visar tänderna när han är nöjd över upptäckten att jag fortfarande finns kvar!

En dag kvar till ledighet, kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Jag planterar i två veckor till, sen är jag ledig :) Jag vill verkligen att solen ska försvinna så kommentaren var inget skämt :P klev upp klockan fyra imorse och jag tyckte det var varmt redan då. Menmen . Kram

2009-06-23 @ 15:50:18
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0