Firat!


Studenten :)

La Familia

Ett huvud kortare!

Me & Mannen

Är det fest så är det.....!?!?!


Javisst, jag har ju firat en student i år igen, fjärde året i rad som jag är på studentmiddag. Men nu dröjer det nog innan nästa gång. I tisdags åkte jag och mannen ner mot Edsbyn, blev en hel del fel i Umeå, fick inte ut biljetterna, betalade dem tillslut två gånger, upptäckte att det inte går några tåg därifrån (!?) så numera misstänker jag att bstn betyder busstation och inte tågstation! Vi lyckades iallafall ta oss hela vägen! Sov i en soffa som mer liknade en grop, man rullade mot mitten.
Men nu har jag ju sett lite mer av vårt avlånga land, Edsbyn, avklarat!

Idag är jag hemma i Östersund, tills på Söndag, då åker vi norröver igen!

Lilla Bonzo kommer hit på lördagen, ser med spänning fram emot det!

Tidig morgon som väntar, så nu stäger jag ner :)

OVER & OUT

Kommentarer
Postat av: Jajjan

Marlen= Mini me! HAHA!



Har jag sagt hur myyycccchheee je tyyychhee om deg?!



LÖV!

2009-06-12 @ 14:58:16
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Eriksson till Jonsson

Ja men ja trivs ju som liten:D Vi är ju glada som korta människor eller hur:D Vill inte bli större jag;P tyche om dej en massa me!

2009-06-12 @ 16:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0