Dumma smink

Har fått en allergireaktion pga mitt nya smink, väääldigt surt, för det korstar ju en del och nu är jag helt knottrig i ansiktet och det svider, dessutom tyckte jag verkligen bra om det :( Snälla gå över!
Men mamma kan ju få bra smink nu, helt nytt.

Det är människor som tjatar på mig om alternativa sätt att tjäna pengar på. De ska ha mig att gå på möten utan att egentligen berätta vad det handlar om. Först var det bara en människa som tyckte att jag skulle kolla på det, men nu har ett helt okänt par kontaktat mig om detta. Nu blir jag ju less. Tror inte på sådant där, de tjänar säkert på at få in folk i det. Från början tänkte jag att det kanske kan vara intressant att se, men nu är jag inte direkt sugen.

Dumma ansikte som svider!


Hallon eller popcorn?! Det är frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0