Garderobstrubbel

Midsommar är då slut, firade hos grannar till mannens föräldrar, hur jag nu hamnade där?! :) Det är inte riktigt detsamma som att fira med sin egen familj och släkt (som förövrigt inte kunde vara på samma ställe) men jag hade trevligt, med god mat och glatt sällskap. Idag fick jag grillat till middag, ingen är gladare än jag!

Petter (pojkvän)  är ute med Petter (granne) så här sitter jag och funderar på att ta hand om den kaosartade garderoben, det har liksom hänt något!! Skulle tidigare idag ha en tröja som uppenbarligen låg längs ner i jättehögen av kläder, nu ser det bara ut som översvämning....
......behöver jag säga mer?! suck....



Bestämmer att jag tar tag i skiten sen, i morgon när Petter åkt. Nu fikar jag istället, mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Maddus

HERREGUD KVINNA VAD KLÄDER DU HAR! :)

2009-06-21 @ 09:32:06
Postat av: Sara

typiskt:)

2009-06-21 @ 09:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0