EFTERLYST

Regn regn regn, jag som alla andra undrar när det fina vädret skall infinna sig?!?

Min arbetsdag har nått sitt slut så nu är det en 4 dagars ledighet som väntar, INTE mig emot, jag älskar dem!
Skyndade mig att boka tvättstuga, kan vara bra med rena kläder.

Efterlyser Jonsson idag, var har du tagit vägen människa!? Tänker efterlysa dig till du kommer tillbaka, drar i gång en skallgångskedja om så behövs.

Have you seen here, call me! The number is.....

Mannen ska se NHL finalen i natt, så han kommer vara pigg och glad lagomt tills min älskling kommer inrusandes i morgon! Själv nöjer jag mig nog med Sact-boxen ikväll.

Är han inte fin så säg! :)

Usch nu har tvättiden börjat, hungrig är jag dessutom. Men det är så svårt när magen vill ha mat fast jag inte kan komma på en enda sak jag är sugen på! Får tänka ännu mer! Något med sallad får det nog bli....väldigt bra start, resten då?!

Ännu ingen Jonsson, men jag lovar att nu har jag gjort mitt yttersta för att få tag på skrället! ;) KOM FRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0