Björkarnas stad

Ja, det är i denna stad jag befinner mig i just nu. Dagen har varit lugn, var ner på stan en sväng, fikade, gick i affärer, handlade lite till lägenheten och vandrade sedan hemmåt. Middag och nu är Petter på träning. Jag kikar på nytt läge och drömmer om att äga hus, om många år!

Aprilväder, från snö till strålande sol på 2 minuter!

Alla dessa träd!

Love :)

Hittade ett par nya solglajjer också, ett par aprikosa. Precis vad jag behövde! Hittade även min stooora temuggar, äntligen! Så nu kan ni fika hos mig!

Nu ska jag plocka ihop lite här och fixa upp de nya grejerna.


Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Blev nästan lite upprörd där när jag såg bilden från torget(eller vad det är) och inte såg någon snö. Tänkte att är det ingen snö i umeå, vad sjutton gör då snön här. Blev ju lugnad sen iallafall när jag såg massa snö. Inte lika orättvist längre=). Det är konstigt det där med shopping, att man råkar hitta precis det man behöver=P. Kram

2009-03-24 @ 00:05:29
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0