I morgon

Känner hur tröttheten smyger sig på, det har varit en lång och seg dag. I morgon börjar jag halv 8, så då är det inte tal om någon sovmorgon.

Tog mig i kragen och köpte en ny dammsugare, det var på tiden, för det stacks under fötterna när man gick på mitt golv ;) En liten, billig och blå men den fungerar bra! Väldigt intressant information, eller hur!?

Har druckit min varma oboy, tror jag ska lägga mig och läsa en stund, fick nämligen en ny tidning i brevlådan idag :)  (allt om historia) Finns massa tidningar jag vill ha direkt hem, men det kostar rätt mycket!

I morgon åker jag, så då blir det nog en datorfri helg! Bra, för jag blir rätt less på den, men det är svårt att hålla sig från den!


I morgon ska jag träffa mitt glädjeämne!

Sov så gott då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0