Mumeå

Tänkte visa en del av det vi köpte, allt sitter inte på rätt ställe men det syns iallafall!

Me & Sandra Deee:)

Här har ni en av de två damerna som jag delat säng med. Alla katter vill sova med mig, jag förstår inte, för jag vill inte sova med dem, haha!


Och här har ni det andra lilltrollet!

Har jag nu sett det som ska bli mitt nya hem?!? Det är frågan!

Vad har veckan som kommer att bjuda på? Massor hoppas jag:)

Nu ska Me and Sandra Dee kolla vasaloppet, hemfärd med mannen och hans pappa senare.

Gör nått vettigt nu ;)

Kommentarer
Postat av: Jajjan

stop, vänta lite. vadå hem?! inte i mumeå helle?!!!!!!

Postat av: Åsa

Men va, nu hänger jag inte med...Ska du flytta, vart, när? Eller vadå..? Shoppat loss ordentligt har du också ser jag, allt ser fint ut även om det inte är på rätt ställe. Fast du kanske kan införa att man bär kläderna så=P. Kram

2009-03-02 @ 01:05:37
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0