Nu ska jag...

...berätta om tjejen med flax! Denna vecka slår de flesta veckor med hästlängder, idag fick jag min brors mobil, som jag egentligen skulle köpt för närmre 2000 riksdaler. I morgon ska jag mest troligt en bärbar dator, som jag så länge tänkt skaffa. Tro nu inte att det är slut redan där, jag spelade nämligen bowling med mannen och hans kompis idag, då säger Petter lagomt självsäkert,  vinner du över mig så bjuder jag på en Thailandsresa, sagt och gjort! Resan är nu min!
Jaaa, varför inte!? Det är jäkligt skönt med flyt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur som en tokig!

2009-03-11 @ 19:37:34
Postat av: Åsa

Fan vad skönt. Du får lura med honom på bowling fler gånger och slå vad fler gånger=). När flyttar du nu då(eller ja halvflyttar då)?

2009-03-11 @ 21:59:30
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan....Ska verkligen komma o besöka dig väldigt snart bara min skalle återgår till sitt normala tillstånd o slutar snurra o göra så ont....Kan inte jag oxå få slå Petter i bowling o liksom följa med på resan =)....Mig som sällskap är väl inte helt fel o jag kan bo i ett eget rum de e ingen fara...puss o kram

2009-03-12 @ 16:41:13
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: ullis

Härligt!! det är så dom ska tas!! Kramar!!

2009-03-12 @ 16:44:29
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com
Postat av: Petter

Bara röta! 99 av 100 vinner jag!

2009-03-12 @ 22:57:50
Postat av: Jajjan

marlen är bäst, FLAX! du är sämst petter! moahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0