Färg är mitt liv!

Det är onsdag, mitt i veckan, snart helg! Ser ut som om det kan bli Umeå även detta veckoslut.

Idag ska jag luncha med Linda :D Solstråle!

Ikväll väntar en mindre rolig uppgift, lägenheten är verkligen i behov av en rejäl städning! Det har blivit ovanligt stökigt med tanke på att jag är så noga i vanliga fall.

Det är så skönt att det äntligen går mot vår, det är ljust både tidigare och senare, men det bästa av allt är väl att jag kan handla de kläder och skor jag verkligen trivs med! Massor av färger!!!
några av mina väskor

Sjalar och halsdukar


Skorna törs jag inte visa;) Med risk för att mamma ska inse hur många par jag egentligen äger! Men som ni ser så måste jag ha allting i alla möjliga och omöjliga färger! Även min lägenhet genomgår nu en omvandling, färg gör mig glad :D

Snart kanske jag bor i 2 städer, med 2 lägenheter och 2 jobb! Sambo varannan vecka och ensam den andra. Jag, sambo?! För första gången i mitt liv isåfall. Spännande eller otäckt!? Skräckexempel finns det ju en hel uppsjö av, men sedan finns det ju så klart så många som det går kanon för.

Nu ska jag göra mig klar så att damen slipper vänta.
Jag vill ha en valp:)

Så, på önskelistan idag står en valp och mer färg:D
Det förstnämnda får nog tyvärr vänta ett tag.

Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Åsa

2009-03-04 @ 18:59:47
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Åsa

Var visst lite snabb att trycka på enter där så det blev inte mycket till kommentar där innan. Roligt att ni ska flytta ihop. Varför Umeå, gissar jag rätt om jag gissar att det är fotbollen som drar? Hur känns det och när flyttar ni isåfall? Tur att du planerar att bo varannan vecka så vi kan träffas ibland. Men du tror inte det blir jobbigt att pendla så? Massa frågor men vi verkar ju aldrig tajma att vara på msn eller så samtidigt. Iofs skulle man ju kunna ringa men det är ju både du o jag lika bra på=P. Kram

2009-03-04 @ 19:02:39
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: ullis

hejsan, det är väl alltid trevligt att kika in i garderoben :-) men ser så mycket mer än vad man faktiskt mins att man hade :-) haha! KRAMAR

2009-03-05 @ 17:08:17
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0