Äta kakan?

Hade en riktigt trevlig lunch med Solstrålen igår:) Vi hann gå en sväng på stan och handla några onödiga grejer.
Hinner träffa henne en sväng ikväll också!

"Man kan inte både äta kakan och ha den kvar" Det måste gå!
Helgen kommer mest troligt bestå av bilresor, match, kika lägenhet (!?) Så nu börjar det.
Förvirrad är väl bara förnamnet, men alla säger att det löser sig. Dock vill jag ju alltid veta allting själv, ha det svart på vitt. Det är väl så när man aldrig har haft någon annan att ta så mycket hänsyn till. Skrämmande att lita på någon annan än sig själv! Men allting fixar sig säkert, bara det får gå ett tag. 

Det bästa ut två världar, det är väl ungefär så jag tänkt mig ;) En vecka med mannen i vår lägenhet och en vecka med vänner och familj hemma hos mig! Jag både äter kakan och har den kvar, där ser ni!



Byxorna är redan i mina, skulle inte tack nej till resten heller;)

Ha en lika bra dag som jag

Kommentarer
Postat av: madde

Det där kommer bli superbra det! Sambo och allt ;)

2009-03-05 @ 16:47:13
URL: http://mittinorrland.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha! alltså...en vecka hos petter, å en vecka hos mig! men OKEEEEY! de blir fint som snus de!

2009-03-05 @ 20:28:17
Postat av: S

näe, haha har jag gjort det igen?!

det var iaf jag som skrev de där. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0