Spök-helvete!


Hela dagen har jag verkligen ansträngt mig för att hålla ögonen öppna! Tejp och tändstickor skulle varit till stor hjälp! Men nu är mina 20 timmar på jobbet slut! I morgon är det ledigt, dock inte sovmorgon. 8 går bussen. Kl 2 bör jag ha landat i Umeå.

Det här spöket som härjar i lägenheten går mig verkligen på nerverna nu! Tre stycken mp3 finns i min ägo, när jag nu för en gångs skull verkligen, VERKLIGEN, vill ha en så är alla borta! Spårlöst, syns inte, finns inte! Någon driver med mig! 
Tänk om det är massa skrikande barn på bussen i morgon! Sådant fixar jag bara inte! Suck!

Kväll nu då, ska packa min väska, IGEN! Jag är drottningen herself på att packa!

NATTI NATTI- Imorgon får jag träffa min Pirat;) Arrrg!

Kommentarer
Postat av: kusin P

jag kan alla helger fremöver eftersom att jag inte jobbar på helgerna längre å jag har ingenting annat planerat!! så det är bara att du kollar schemat så kommer jag!! :D

2009-04-01 @ 15:08:42
URL: http://gpeo.blogg.se/
Postat av: Sara

pusspusspusspusspuss miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0