Ute dag!

I går var ju en spännande dag, jag stod på skidor för första gången på flera år. Vilken syn! Men jag klarade den branta backen ner till sjön, ramla dock omkull när jag höll på att köra på pappa. Självklart var det en granne som kom förbi just då, men den bjuder jag på!


Hej o håå...

Gå på tur, är så stolt över att lärt Bonzo dra pulkan! Gick på 10 minuter.

Mycket vatten på isen, det första jag gjorde när jag tog av skidorna var att kliva rakt ner med hela foten i det inte allt för varma vattnet! Bonzo sprang glatt runt och grävde vallgravar runt oss. Inte helt populärt när han vräkte all blöt snö över pappa!

...därav den sura minen och den nöjda hunden i bakgrunden ;)


Sysselsättning...

Det onda vattenhålet!! När jag skulle ta på skidorna trampade jag ner med andra foten så då blev jag iallafall jämnblöt! Klantskalle!

En nöjd och mycket trött hund

Väl hemma satte vi oss i en snödriva för att sola, lillkillen delade liggunderlag med mig, sitta i knät är ju det bästa som finns! Han följer överallt!

Nöjdare än alla andra!
Älskar min familj :)

Det var min helg i bilder. Otroligt skönt! Idag har jag varit ledig, spenderat dagen hos mormor och morfar. Morgondagen börjar kl 5,15, jobb till kl 10, lönesamtal vid 11, lunch med F vid 12, kanske Linda efter det och möjligtvis hemlagad pizza hos mormor ;) Fullspäckat schema! Måste ju aktivera mig när inte mannen finns till hands.

Tidig kväll, så jag ska hoppa in i duschen nu. God Natt på er!

(Vissa ord går rakt in i hjärtat, tack Plupp)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men jag dåå, när har du tid med mig? :D

2009-03-16 @ 22:33:52
Postat av: ullis

Vilken härlig dag!! KRAMAR

2009-03-17 @ 08:29:42
URL: http://lindgren-jonsson.blogspot.com
Postat av: Jajjan

Hahaha, vilken sköning Bonzo är! han ser så rackarns nöjd ut.



Va bra att du sysselsätter dig gumman! när skulle du upp till ume igen?



Löööv

Postat av: Peter

Ser ut att varit en härlig dag Maaarrrlen! :D

2009-03-19 @ 20:52:38
URL: http://pjoter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0