Pirater!

Pirates of the Caribbean 4! Ja en sådan ska det tydligen bli! Inget mig emot, dessutom har Keira Knightley tackat nej till en 4.e inspelning, enligt mig är hon inte nödvändig. Johnny Depp ska få ut hiskeliga 493 miljoner för den 4 filmen. Tänk er en sådan lön! Fantasisummor för oss vanliga dödliga! Men men, han kanske är värd det, utan honom skulle jag aldrig se den, han är klockren i sin roll. En till sak som gör att jag garanterat kommer sitta bänkad på bion är att Russell Brand ska spela Jack Sparrows bror!

Han kommer bli en grym pirat!


Vilken trio! Jag längtar redan!

Nu har jag det ju! Jag valde Petter eftersom han ser ut som en pirat! Han kanske ska ställa upp i filmen! Succe! Ingen som ser vilken typ jag faller för! HAHA!

Nä nu spårar det snart ut! Efter 10 timmars jobb är jag riktigt mör i både kropp och huvud!

Natti!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha han var ju fan lik dom ju när man såg alla de bilderna.=)

2009-03-30 @ 22:41:43
URL: http://asaperssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA lånmghåriga grabbar är din grej ;)

2009-03-31 @ 10:50:19
URL: http://mittinorrland.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha, tok unge.

har du kommenterat min blogg?



pusseli!

Postat av: kusin P

Arrrrrr!! :D det är inte helt fel att spåra ut heller!!! inte när Petra och marlen är i farten!!

Men Petter liknar ju faktiskt piratpojkarna ovan!! :P Vi måste planera in helgen snart!!!!!!

Jag ska ju snart flytta ju!!!!! :(

2009-03-31 @ 14:36:27
URL: http://gpeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0