Barca!

Bästa laget tog hem segern! Barca bäst i Europa. Fast matchen är jag väl inte så imponerad över...
(Jag och spansk fotboll, du vet mannen)


Godaste middagen på flera år tror jag! Sagolikt. Bror hann föreviga sin mat (delar av den iaf) innan den slank ner i magen.

Love Love Love! Mannen, hans familj och lillkissen.

Ehh, ja det stämmer jag sitter och får mitt hår klippt! Ute i en trädgårdsstol i blåsvädret! Han gjorde ett bra jobb, länge sedan jag var så nöjd med mitt hår. Billigt också, gratis ;) Stort tack!

Bilder bilder bilder....men de gör mig glad!

Har nyss haft finfrämmande av min kära Jessica och hennes tussar! Hoppas verkligen att det blir som vi pratat om i helgen! Sleepover i skogen, vore grymt!

Jag loggar ut, sov så gott då gott folk!


Kommentarer
Postat av: Peter

"lillkatten"??? :O

2009-05-27 @ 23:55:31
URL: http://pjoter.blogg.se/
Postat av: Teresia

hihi vilken söt liten tjockis kisse:)

2009-05-28 @ 08:57:57
Postat av: Jajjan

Hahaha, moaahahaha! så roligt ju. han ser ju tecknad ut:) hahaha

2009-05-29 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0