En sådan middag!

En sådan middag det blev, vädret fösämrades lite under dagen så vi bestämde oss för äta på restaurang istället. Kinamat, so far so good. Väl inne sprang stressade kineser runt fram och tilbaka. Det svenska språket var ingenting de behärskade speciellt bra heller. Tillslut lyckades vi beställa iallafall. Mongolisk buffé, när vi väl får klartecken till att ta mat står det en elak liten tant som skriker och befaller, NEJ, jag tar tallrik, grönsaker grönsaker grönsaker, Sås!?!? Sa man en fick man alla, det gick inte att hindra henne! Maten smakade som tur var bra men resulterade i att en av oss 4 som åt fick springa och spy. Jag kommer aldrig mer äta där, vi kände oss som dumma turister i ett annat land, de förstod inte oss och vi förstod inte dem. Sällskapet har jag inget att klaga på det var fem-stjärnigt! :)

Nästa gång fixar vi maten själva Tove ;) Så vi vet exakt hur det blir!

Kväll nu, så natt natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Petter-långben?

2009-05-19 @ 12:18:26
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: tove

hahahhahahaha.

jag kommer hädanefter ALLTID laga maten själv!



:)



Ses snart, kram

2009-05-19 @ 13:21:07
Postat av: Madde

Shit vad Petter hottat upp sig, med nya skor och allt! ;) Du och jag har likadant linne ser jag :) kram Madde

2009-05-20 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0