Glad

Nu har hon åkt, så här sitter jag nu och funderar över hur dessa dagar bäst ska sammanfattas. Roliga, fulla av skratt och snurr!

En konstig/rolig sak hände mig igår när vi gick på stan, jag stod i kö och skulle betala när jag upptäcker att det står en kille och stirrar mig rakt i ögonen, börjar känna mig lite besvärad för jag vet inte vem det är, eller om det står någon bakom mig som han egentligen tittar på. Men när jag stirrar tillbaka säger han Hej precis som om han visste vem jag var.... (i min hjärna händer då detta, ?!?!?!?!) Försöker minnas när jag har sett människan men kläcker tillsist ur mig,
-Jag känner inte igen dig. Då är det hans tur att se besvärad ut, frågar väldigt generat om jag inte är Ronnys.... där avbröt han sig för att högröd i ansikter börja skratta och förklara att jag nog bara var väldigt lik någon. Petra gjorde det inte lättare när hon höll på att bryta ihop under ett försök att undvika sitt skrattanfall och jag gjorde mitt bästa för att inte göra detsamma.


Vi njöt av fika och finväder!

Underbara tjej! Skåne ligget inte längre än ett samtal bort! Tack för denna helg!

Vi shoppade, käkade goda middagar, kikade film, gjorde jätte coola linnen, pratade och hade de så där bra som det bara går att ha när man är med sin släkt!

Efter idag kommer 2 dagar jag inte ser det minsta fram emot! Men det är bara att genomlida, 20 timmar på jobbet.
Onsdag, Linda och jag ska förhoppningsvis åka iväg och träffa en gammal kompis! :D Annars gör vi något annat.

Ska se om någon av damerna är igång och vill hitta på något!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan....Jag tänkte bara meddela att jag e på G o hittar gärna på ngt i veckan...Jag jobbar ju dock men ngt kanske vi kan hitta på o kolla så de stämmer med arb dagar o sånt....puss o kram...P.S Om jag nu räknas till en av dina damer de vill säga D.S

2009-05-10 @ 11:14:54
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy tusan vad jag saknar dig! Men det närmar sig nu.. den 3:e åker jag hem till älskade jämtland igen! Hem till dig! <3

2009-05-10 @ 17:07:43
URL: http://lindalai.blogg.se/
Postat av: Madde

du ska ju promnera med mig på tisdag :9

2009-05-10 @ 19:18:09
Postat av: Sara

Hittade du nån å promenixa med igår?

pösspöss min älskade vän!

2009-05-11 @ 14:58:37
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0