Ett litet paket!

Lång dag, åkte till jobbet halv 10 och kom hem vid 21 tiden. Fick dessutom för mig att gå hem, blåsigt och kallt. Ångrade mig efter halva vägen, men då finns det som inga andra alternativ än att fortsätta framåt!

Väl hemma fick jag PAKET :D Två supersnygga klänningar och lite annat som jag fått av mannen! Borde visa bilder bara för att de är så fina, men det får va. En annan gång kanske. Mamsen ska få fixa till dem lite i storleken först.

Dagen började riktigt bra, hade oväntat flax! Gick "snabbt" att jobba mina 10 timmar och nu tänker jag snart bädda ner mig i sängen! Några avsnitt av Satc innan John Blund kommer har jag lättsamt gjort mig förtjänt av!

Ser väldigt konstigt ur ute när all gatubelysning är avstängd. Östersund blev en spökstad, som är obehaglig att befinna sig i efter att solen gått ner. Hoppas att de snart kommer på bättre sätt att spara pengar på än detta! Tänk alla stackare som måste vara ute och gå nu, obehagligt!

10 timmar jobb i morgon och sedan en promenix med Madde. Så nu vet ni vad jag pysslar med de närmsta 24 timmarna!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänker på dig och hoppas att dina 2 monster dagar snart är slut!

pösspöss!

2009-05-12 @ 15:52:13
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0