SWE-CZE

Seg dag på jobbet, är så otroligt less på mitt arbete nu. Självklart ska jag ju vara tacksam för att jag har ett jobb och en anställning. Men för tillfället känns det inte bra, gnäll gnäll gnäll. Tråkigt och stressigt.
Tyvärr tror jag att det är svårt att hitta en ny arbetsgivare som är beredd att ge mig ett liknande schema. Inte en helt lätt situation.

I morgon kommer min plutt iallafall, det kommer vara mycket lättare att kliva upp och jobba när jag vet att hon är i stan! Gå ut och äta, titta på bio, mysa, gå på stan, I Love!

Idag har det varit mys tid med Jonsson vi hann med två fika på tre timmar, vi kan vi ;)

Nu ser jag hockeyn så egentligen har jag inte tid med detta, ska dessutom dammsuga och skura! Min bror skulle hämta mig efter jobbet och lämna tillbaka mina tallrikar och dammsugaren som han lånat för länge sedan (har i en månads tid ätit i djuptallrikar). Han ogillar när jag ringer och påminner honom om saker så denna gång lät jag bli. Gissa vem som var långt ifrån stan när jag väl funderade över var han befann sig, oj oj oj, LILLEBROR Bababababaaa bli inte som mig när du blir stor! (men han löste det iaf)

Nä, hockey hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0