Ville inte vakna ju!

Jag ville inte vakna, hade ju världens bästa dröm! Ibland ogillar jag mina grannar, barn som verkar vara helt galna, skriker non stop i flera timmar. Inte nog med det, den gamla tanten som bor ovanför, jag blir uppriktigt brydd över vad hon håller på med som kan låta så mycket! Det smäller i mitt tak /hennes golv. Men men, tänker va lite butter på dem eftersom de väckte mig. Ska drömma samma sak nästa natt bestämmer jag nu.

Idag skiner solen igen, fast det är nog inte så konstigt eftersom det borde inte finnas något vatten kvar i himlen efter allt regnande! Helgen ska bjuda på helt underbart väder som det verkar, så jag ska bara avverka idag och morgondagen. Efter det bär det av till föräldrarna och min HUND :) Bra det, för jag orkar inte vara i stan när det är fint väder!
Nu ser ni varför jag kommer njuta av min lediga helg!

Solen lyser ju som sagt i dag också, så jag knatar nog över vattnet till den lilla ön nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0