Längtar bort...



Har en känsla av att bara vilja åka iväg just nu. Har ingen som helst ork att gå till jobbet då jag känner mig riktigt risig. Dock är det grymt jobbigt att sjukanmäla sig när det knappt finns någon som kan hoppa in för en. Känns så jäkla dumt att be någon hoppa in på dennes ledige dag. Som tur är har jag en kort dag, någon alvedon sen kanske det går. MÅSTE nämligen vara frisk tills helgen, inget snack om saken!

Känns som jag bara käkar massa piller just nu, jag som i vanliga fall avskyr det och inte ens tar vitamintabletter. Anser ju att inga tillskott ska behövas vid god kosthållning, genom den blir jag frisk och slipper då ta värktabletter och dylikt. Men nu har jag gått helt baklänges! Skyller allt på mina knän! Fortsätter förbanna dem!

Helgen ser jag iallafall fram emot! Ska jobba (mycket pengar), sedan träffa min Jessica, för en hel eftermiddag/kväll/natt med massa skoj! På söndagen blir det också jobb, men då slutar jag 4 så det känns helt okej!

Dax att försöka få ner någon frukost, måla ansiktet lite för att dölja min trötthet och hitta passande kläder till detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0