Raketfart!

Fredagen har verkligen gått snabbt! Trodde ju att det skulle vara hur segt som helst, men allt flöt på, kikade på klockan och insåg att det bara var tio minuter kvar till stängning. Det mina vänner, är en skön känsla! Butiken är fin så imorgon kan ni besöka mig!

Jag måste snart måla en massa kors i taket! Petter har bakat pizzadeg och är nu i full gång med att färdigställa vår middag. Dessutom har han börjat städa. Jag är saknar ord :D

Duschen är nu tillåten att använda, vilket kan behövas efter en svettig dag på jobbet . Dessutom bytte fastighetsskötaren ut det roliga toalettlåset, så nu behöver ingen oroa sig för att bli inlåst där mer ;)

Snö och kyla behagar inte dyka upp. Yr.no har dock sagt att det är kallväder på ingående, men de har varit flitiga lögnare på slutet, så jag tror det när jag ser det. Dock skulle det sitta riktigt fint :)

God kväll gott folk, jag ska snart avnjuta en Pizza a la Petter och sedan hänga upp adventspynt!



 


Kommentarer
Postat av: Frida

Jadu kusinvitamin, vad som behövs. Nå ull-liknande tjosan, speciella nålar med "taggar" som används för tovning. Sen vet ja inte riktigt, tålamod antagligen :D Kramen

2009-11-27 @ 22:10:39
URL: http://fridamariaanetti.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heeeej...Du menar alltså att nu kan man gå på toaletten utan att behöva känna paniken växa sig fram då man rycker i handtaget o försöker ta sig ut...=P

Ser verkligen fram emot att få pröva det sj väääääldigt snart....=D....pusssss

2009-11-27 @ 23:41:04
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/
Postat av: Sara

Mäh, va tråkigt! Ingen spänning i tillvaron alls:( tihiiii:)

2009-11-28 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0