Roligt!

En uppsats om en ko!

Hunden och kattens dagbok!


Spelar ingen roll hur många gånger jag hör dessa, skrattar fortfarande lika mycket!

Fick träffa fina Linda för en kaffe idag, blev så glad när du ringde! :) Efter det satte jag igång med julklapparna, känner mig riktigt nöjd och en stor del av listan är nu avbockad! Är nu redo för en lugn och mysig december! Bara 11 dagar tills 1:a advent, tiden går så otroligt snabbt! Så snart får jag börja dricka julmust och glögg, käka lussebullar och pynta, jag tjuvstartar inte som så många andra gör ;) 


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahahaha, jag känner ju så här. det kunde lika gärna ha varit jag som skrev det där när jag var i den åldern! hahaha

2009-11-19 @ 11:42:11
Postat av: Linda B

Tack för kaffet, det blir snart igen;P Kanske kan ta en glas vin ute efter jobbet någon kväll! Kraam

2009-11-22 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0