Skit-internet

Mitt internet har valt att fungera idag, kors i taket. Känns ju
ganska rimligt att betala över 200 kr i månaden till Telia för något som
bara fungerar ibland och när det väl är igång så fungerar det ändå bara halvbra. Mobiltbredband är fortfarande det sämsta köp jag någonsin gjort.

Min lediga dag ska tillbringas på stan med mannen, handla julklappar och fika! Känns inte riktigt som att det snart är december när jag kikar ut, regn, grått, trist! Men om jag får slå in massa klappar kanske det börjar kännas bättre igen;)

Sedan så borde jag tvätta, städa och allt sådant trist men det är ju inte förrän till kvällen och det är länge dit, tills dess har jag säkert kommit på en bra anledning för att slippa det också!

Dax att få någon fart på fötterna! Ska ha en bra dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0