Tillbaka och vid liv!

Har en hektisk vecka framför mig. Men det närmar sig den sista, ska nämligen av olika skäl jobba mindra på Scorett (vilket är mitt eget val). Det känns väldigt bra, så nu har jag nya ideer och planer!
Vi hade en lugn helg hemma i skogen, jag mådde dock inte så bra så det blev lite nytta gjord.

Några foton blev det inte heller, vädret är ju inte så speciellt inbjudande. Kanska kan lalla runt lite med kameran senare i veckan.

Jag har några väldigt roliga saker att se fram emot, på onsdag är det en HELdag med mamma och mormor, underbart! Sedan på fredag så är det en trevlig, vi kan kalla det dejt, att längta till :D Alla inblandade vet vad jag menar!

Ps. Jag är fortfarande tillsammans med mannen, så frisyren fick godkänt ;) Bild kommer senare. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0