Billig hund till salu!

Igår var jag, mamma och Bonzo ute och lekte med en 10 meter lång lina, eftersom han annars rymmer. Men jag (dum som jag är) släppte honom i tron om att mamma skulle hinna få tag i linan när han sprang till henne. MEN, Bonzo är alltid snabbare än man tror och hux flux var skrället uppe i skogen! Blev en aning skärrad eftersom risken att han fastnar är så stor när han har massa snöre bakom sig. Det finns ju både varg och björn i skogen som gladerligen sätter i sig en hund eller två.
Sprang allt vad jag orkade, i den brantaste uppförsbacke och den snårigaste skogen. Hann tillslut ikapp honom och kunde slänga mig efter sista koppelstumpen. FAST! Bonzo lyckligast i världen och mycket nöjd över sin lekstund, jag ilsken som ett bi. Men ingen fick chansen att äta upp min odåga ialla fall!
Idag värker ena knät galet mycket! Hade dessutom tagit på mig att jobba längre, vilket jag ångrade bittert idag!

Var iväg en sväng på IKEA igår också, en spontantripp så där med föräldraran:) Hittade som vanligt lite småsaker! Större lägenhet tack ;)

Jag har en plan, men vet inte om det går eller hur det ska fungera, känner mig dessutom ganska irriterad över att min kära mor inte helt håller med mig. Hade känts mycket bättre då!


Skrället!


Kommentarer
Postat av: Jennie-Lie

Åhh nu hittade jag din blogg också :D tjihopp! du kan få min msn imorgon på jobbet om du är snäll ;) Kram!!

2009-10-15 @ 22:56:25
URL: http://jennielie.blogg.se/
Postat av: Jennie-Lie

Åhh nu hittade jag din blogg också :D tjihopp! du kan få min msn imorgon på jobbet om du är snäll ;) Kram!!

2009-10-15 @ 22:56:36
URL: http://jennielie.blogg.se/
Postat av: shamm

hej säljer du din hund för hur mycket jag vill verkligen skaffa mig en hund men familjen säge rnej dukan inte ,nej du får inte,jo du får fast när du blir 14 elr 15 år snart är man 13 år vill bara säga att du har en sött hund en smaojedhund såna hundar älskar jag mian kusiner har en smaojedhund

2012-03-30 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0