Det blir snart bättre va?

Trött trött trött....:(

Borde städa och tvätta men har ingen ork. I morgon måste jag dessutom till jobbet kl 8 för att packa upp varor. (missförstå mig rätt, jag är tacksam över jobbet) Mina knän värker så pass att jag snart ber om en rullstol, om det bara var knäna som krånglade hade det kanske inte varit lika jobbigt, men tänk er att stå i en butik med magont hela dagarna det är väldigt påfrestande. Lära sig leva med IBS, hur gör man det när magen alltid väljer att jobba emot mig? 

Men efter i morgon kanske det kommer kännas bättre! :) Tjejen som ska vara min chef verkar väldigt bra om jag dömmer av vad jag sett hittills!

Hemlängtan har jag också! Typiskt! Men jag har ju några roliga datum att se fram emot nu :D Sweeet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0