Sovmorgon

Det blev en liten sådan iallafall! Om två timmar ska jag iväg på jobbet, jobbar ensam hela dagen. Är lite gruvensamt med mina knän, springer ju väldigt mycket upp och ner för stegar och det uppskattas inte :( Dax att börja krångla på hos doktorn igen.

Igår blev det film/myskväll! Grymt bra avslutning på dagen! Vi såg Patrik 1,5 och jag fortsätter att inte tycka om svenska filmer!

Ikväll ska vi roa oss med att tvätta, städa lite mer ordentligt och baka något gott :) Låter precis som Petters favoritgöra!


Ha en bra dag och önska mig lycka till! (Det är ju första gången jag har butiken själv en hel dag)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo jag vet. Har faktiskt tagit fram måttbandet och mätt men tänkte vänta lite tills jag mäter nästa gång. Du ett tips, eftersom jag vet hur det är att ha knän(iaf ett knä) som strular. Gå till sjukgymnast. Det har hjälpt mig hur mycket som helst. Har bara gått i några veckor men känner stor förbättring. Får lära sig lite mer om hur man ska belasta knät och träna upp musklerna i knät ordentligt. Ja snart ses vi. Ska bli jättekul:D. Kram

2009-10-18 @ 12:24:59
URL: http://asaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0