Freedom!


En av Akons härligaste låtar! Har säkert lyssnat sönder den snart, men skiner som solen varje gång!

Min dag hemma...

...lekte med kameran...

...rensade lingon...

...tränade Bonzo i timtal...

...badade lillkillen (feel free to ignore the outfit!)...

...fortsatte leka...

...städade och gjorde höstfint...

...klofix och mycket mer.

"Beskedet" idag gjorde mig hoppfull! Snälla du där uppe låt det gå vägen!

Har tillbringat största delen av dagen med UNDERBARA Linda, vi fikade och vandrade runt hur länge som helst! Jag gick nästan konstant från 10-16, benen värker lite nu. Skönt!

En bra sak med att vara själv är att jag kan lyssna på samma låt huuur många gånger jag vill;)

FREEDOM


Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Men var det inte kallt i vattnet?!?

2009-09-11 @ 22:08:08
URL: http://golden.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0