Sliten tjej ;)

Tack för era kommentarer, och tack till alla er som ringt o grattat! Blir jätteglad!

Har gjort min första dag och är HELT slut i huvudet! Skulle vilja sova nu, men först är det fotboll.

Har inte så mycket mer att säga än att tjejerna verkar trevliga och de första arbetsuppgifterna är tråkiga ;) Men om några veckor blir det nog helt kanon!

Hade inte vågat drömma om att få ett jobb så snabbt och absolut inte en fast tjänst! Men här står jag med nytt jobb! Kommer ha sjukt mycket timmar de första veckorna, men sedan skall jag börja jobba de 60% som jag fått! Så nu vet ni hur det ligger till.

Hade glömt hur de kändes att vara så här trött ;)

Kommentarer
Postat av: sara j

Iiiiiii löve you my bästaste friend in the hela wööörld!:)



Kommer vara på scorett hela dagarna jag, haha!

2009-09-16 @ 20:40:13
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejja hejja hejja!

2009-09-16 @ 21:26:55
URL: http://lindalai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0