Jag har roligt!


Vill tacka damerna för en rikgtigt härlig middag igår! Det gör vi om snart :)

Tidigare idag träffade jag min favorit Kat! Guud så jag hade saknat henne! Helt otroligt kul att ses efter så lång tid!


Efter fika och en sväng på staden med Katten, hämtade bror upp mig och vo åkte till Ärsen för att kika fotboll! Riktigt trevlig blev det. Solen sken, hamburgarna smakade bra, publiken var lika peppade som sist och killarna gjorde ett kanon jobb!

Det slutade 2-0 till Ärsen (Alsen), en jätteviktig vinst, oväntad men SUPER! Kan ju nämna att mannen gjorde ett mål som han lovat mig :D Årets roligaste match!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haaallllåååå....Jag visste att det skulle komma ett 2-0 resultat....=)

2009-09-06 @ 00:44:04
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0