Vår


Lite sköna vårtecken! För vad sägs som en nyckelpiga?

Uttråkad hund försöker gräva sig genom isen.

Uttråkad hund stjäl maggotburken. Inte okej!

Det är bara att inse, jag gör mig inte på kort! Men lägger upp det ändå, för ni ska inte få en chans att glömma bort mig!

Idag har jag avverkat en av sex arbetsdagar, räknat ut att jag borde klara mig utan studielån ifall det blir plugg och bjudit hungriga människor (bror och Petter) på middag. Har inte för avsikt att göra mer!

Bjöd er på helgens bilder, så nu får ni vara nöjda!


Kommentarer
Postat av: Lina Lif

Ååh vad fina bilder! Och vilken sanslöst snygg mössa du hade!

2010-04-13 @ 10:41:32
URL: http://linalif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0