CV-maraton

Jag har kommit in i ett CV maraton, skrivit 5 nya på 2 dagar, inte illa. Kom in i ett jäkla flyt så jag bara fortsatte. Kanske ska ha det som ett framtida yrke?!? CV skrivare. "Betala några 100 lappar, få ett CV som garanterar ger jobb!" Min egna statestik på ansökningar och anställningar är ju oförskämt bra.

Japp, där har vi ännu en idé om vad jag ska göra i framtiden! Detta får snart bli en egen kategori i bloggen. Appropå det så måste bloggen göras om, men det tar jag en ledig dag!

Nu bör jag plocka ihop lite här, helgen är snart här och det betyder massa födelsedagskalas! Inte minst mitt eget ;)


Känner mig rätt sugen på sommar nu, hoppas Stockholm har ett fantastiskt väder att bjuda på nästa vecka! För halsduk och vinterjacka är inte vad jag vill packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0