En sån dag!

Eller, dygn kanske är en bättre benämning. Somnade för sent natten som var, vaknade av massa liv i trappuppgången och trodde då att det va morgon. Men tydligen var det någon som kom hem från krogbesök där vid 2 tiden. Klockan 4 var det dax för nästa elefant i trappen, någon som delade ut gratistidningar. Vid 6 tiden skulle grannen ut med hunden och sedan var det meningslöst att somna om. 
Åkte på jobbet för att få uppleva ett kaos! Jag var inte kaos, men de flesta andra fick väldigt fullt upp. Akutfall och olagligheter! 

När jag väl tog mig därifrån gick jag ner till Rusta för att köpa mig en julgran och annat tjafs som behövs till den. Eftersom jag inte har körkort fick jag snällt släpa allt på bussen. Tog mig hem, käkade resterna av min taimat från igår (fantastiskt att betala för en portion men få tre). Nu andas jag men ska snart snöra på mig skorna, springa ner på stan och handla 20 julklappar! Goood luck to me!


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 21:05:23
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0