Hemma

Har kommit hem efter en vecka i Stockholm. Bra, bättre, bäst har det varit! Jag och frugan delar problemfritt på hennes lilla lya. Hon plugade på dagarna och jag roade mig med att antingen vara sjuk eller träffa Jennie-Lie!

Har ju som de flesta andra i Östersund fått parasiten, nu 2 och en halv vecka senare börjar jag vara lite less på den.

Åter till veckan i huvudstaden, det är som alltid väldigt intensiva dagar med mycket som ska hinnas med. Fredagen var mysdag med min solstråle J-L, långlunch och shopping, sedan tacomiddag med Frugan och Jonna. Vi begav oss på ut i vimlet på natten för att upptäcka att det inte riktigt blev så bra som önskat. Men det räddade vi snabbt upp med en klockren födelsedagsfest på lördagen! Bra folk, bra stämning! TACK! Söndagen går till historien som en av de segaste i mitt liv. Avslutade dagen med mys tillsammans med frun.

Hoppade på tåget i morse och sov mig hem till Östersund. I morgon kl 7:00 väntar halkbanan på mig! Men eftersom det är länge dit tänker jag åka hem till mammen o pappen för att hälsa på hundarna innan!

Nu vet ni att jag lever, lever och frodas till och med! Eller där ljög jag, man kan inte frodas utan mat i magen! Förbenade parasit.

TACK min älskade fru för denna vecka!!

Kommentarer
Postat av: Jennie-lie

Underbart att träffa dig igen min stjärna! Nu är det dags att ta körkort och flytta ner sen!!

2010-12-06 @ 20:54:00
Postat av: Åsa

Åh tack själv älskade fina du för den här veckan! Håller med Jennie-Lie också, lika bra att flytta ner:p. Puss

2010-12-06 @ 22:27:33
URL: http://asapersson.wordpress.com
Postat av: Sara Jonsson

Nä men nu!? Här ska inte flyttas någe!

:)

2010-12-09 @ 17:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0