400 för en misshandel

Jag gruvar mig alltid när jag ska träffa en ny kiropraktor. Den här gången gick blev det dessutom riktigt obehagligt. Kvinnan tryckte så pass hårt på någon magmuskel att det fortfarande är ett märke där. (Det har nu gått 7 timmar) Starkare nypor får man leta efter! Efter en haltimmes misshanldel av min stackars kropp fick jag tacka för mig och betala 400 spänn. Har legat i en soffa sedan dess. Det gör ONT ONT ONT! Varför för hon illa mig på magen och halsen när det är skuldran som är boven i dramat?!




Tröstade mig med lite nya saker. Detta var dock betydligt billigare än att gå till plågoanden, 60 riksdaler! Ett riktigt klipp, ordinarie pris låg på 300!

Nu ska jag beklaga mig lite mer inför Petter, äta bullar som mormor skickade med mig och titta på halv åtta hos mig!

Gó kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0