Att klippa eller inte klippa?

Det är frågan!

Mitt hår har blivit ganska långt, vilket jag visserligen tycker väldigt mycket om. MEN det är inte så himla kul eftersom det bara hänger där. Ett frisörbesök skulle dessutom vara väldigt bra så det säkert var 2 år sedan sist!

Då kommer jag till den andra frågan, Vart?! Sist gick jag på Studio Lila och blev djupt besviken! Skatan (jo, så arg var jag att detta är namet jag gav henne) klippte av mig jättemycket hår, fast det inte var det vi kom överens om!

Den tredje frågan är HUR?

Är det någon som har ett bra tips är ni hjärtligt välkomna att dela med er!


Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Marlenski, dit ska vi INTE gå igen! Huuuuuga!

2010-02-16 @ 11:54:01
Postat av: Sarasahara

Inte du inte:) kan skvallra om det nån dag:) puss

2010-02-16 @ 20:13:56
Postat av: Jessica

Heeej...Du ska ju såklart besöka min frisör här i Brunflo =)....Lizette på Din stil är bäst i alla lägen och jag har aldrig gått därifrån besviken eller missnöjd....pussss

2010-02-17 @ 22:14:54
URL: http://resanmotnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0