Hektiskt

Klev igår upp tidigt för att se hur Sverigens hockeylag missar alla medaljchanser. Sprang iväg på personalmöte, uträttade några viktiga ärenden, mötte sedan upp mormor för några timmar på stan. Fikade med Lina, åt middag hos mormor, hem för att städa lite och sedan vidare till Robin och Ida. Gick hemifrån vid 08,00 och kom tillbaka vid 23 tiden. Det är inte helt enkelt att vara ledig.

Idag har det istället stressats runt på jobbet, fast jag blev väldigt glad när jag kom dit och såg att min kära mormor lämnat munkar till mig! Såå gott det var! Vid fem köpte jag mig ett till par skor och gick sedan till Pontus för han och Petter hade ställt till med finmiddag! Mätta och belåtna vandrade vi tillsammans med alla andra östersundsbor ner till stortorget för att se vad som skulle hända där. Min kommentar till spektaklet: Fint, kul att det händer något, men segt!



Nu har jag 100 olika projekt och ideér på gång, har kommit in i en av mina kreativa perioder igen! Vilket är så härligt! Kan man försörja sig som mångsysslare? Det vore perfekt!

Jag åker förhoppningsvis härifrån i morgon och återkommer någongång när så krävs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0