Hoppas på turen!

Alltså, de här fröna jag proppade i mig i morse var rätt spännande! Jag la dem i ett glas med vatten och efter någon minut hade allt förvandlats till en gele. En gele med massa grus i! Men det var inte så illa som befarat, fortsätter nog med det här ett tag till. Men om ni tittat på dem (bilden). Visst ser det nästan ut som små insekter eller nåt liknande?!

Nu sitter jag själv i lägenheten, Pontus har varit här på middag men för ett tag sedan gick de båda virrpannorna för att titta på fotboll. På min tv rullar en säsong av Sex and the City och datorn söker efter lägenheter, har jag sagt hur mycket jag längtar efter nått större? Något där jag slipper gömma mina tavlor bakom tv:n och inte behöver göra staplar av kläderna som är högre än Turning Torso.

Hoppas att något dyker upp snart, det har ju en förmåga att alltid lösa sig. Så jag hoppas på turen den här gången också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0