Mångsysslare?

Har spenderat dagen med Jonsson och Ninen! Hade lovat damen att hjälpa till med kloklippning, sagt och gjort! Börja har nu jättefina klor och jag är några rivmärken rikare ;)
Efter det slöade vi framför tv.n med gott fika!

Har aldeles nyss hittat en jättespännande utbildning, som dock kostade en hel del pengar. Jag kommer seriöst aldrig komma fram till vad jag vill bli! Mångsysslare, fungerar det?! Finns ju ett antal yrken och sysselsättningar jag skulle kunna tänka mig!

Nu när det är nytt år igen så kommer mitt sug efter nya saker till lägenheten och då passar det ju perfekt att jag och Jessica funderar på en Sundsvalls-tripp snart!

Tittar på familjen annorlunda och lovar här och med att ALDRIG skaffa fler än max två barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0