Ledighetskommitten!


Såg en helt underbar film för några dagar sedan! Det är en verklighetsbaserad film, som jag förövrigt älskar. En film baserad på den verkliga historian om den briljante matematikern John Nash och hans liv under det kalla kriget.

  
Dessutom har ja läst böcker. El Choco som också är en verklighetsbaserad historia. Det handlar om svenske Jonas som på grund av knarksmuggling hamnar i ett hemskt fängelse i Bolivia. Jag satt verkligen och mådde illa bitvis genom denna bok, ett människoöde värre än döden många gånger!

Bilbo, en hobbits äventyr, har däremot mycket lite med verkligheten att göra. Men tycker man om sagor är den perfekt. Detta är boken som ger starten till Sagan om ringen triologin.

Nu har jag städat lite här hemma, det luktar gott från ugnen där min favorit limpa står och gräddas så nu ska det bara slöas i soffan för att sedan sovas ut ordentligt. Jobb i morgon, sedan 5 dagars ledighet. Så om någon annan ur ledighetskommittén vill hitta på nått, så vet vart jag finns!


Kommentarer
Postat av: Liiv

Älskar russel crowe :D

2010-01-13 @ 11:40:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0