Bangade

Tanken var att jag ikväll skulle se Avatar med mina kära vänner, men bangade precis ur när jag såg att den nästan var tre timmat lång. Med myror i byxan kan det blir jobbigt! Däremot bokade vi in en riktigt rolig dejt på onsdag, då jäklar ska vi leka som småbarn igen, multichallenge here we come!



Bilderna i detta inlägg är från min Canon:)

Med mycket träning kommer det här bli bra!

I morgon ska jag ge mig på den snudd på omöjliga uppgiften att få med mig Petter ut på stan för att shoppa lite kläder, eller annat spännande som jag kan ramla över.
Igår införskaffades två tröjor och en ring för under 200 pix, så med lite fler sådana fynd kommer både garderoben och plånboken känna sig nöjda ;)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Härliga bilder! :)

2010-01-16 @ 17:23:53
URL: http://watchyourstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0