Idee-torka

Mina knän är mörbultade efter de två timmarna som vi igår spenderade på Boda Borg. Antingen är jag för gamal för det eller så är Boda Borg i Östersund inte så speciellt roligt.
Laserhallen däemot är roligare, speciellt med tanke på att mina poäng var ganska bra!
Nu har jag sett Jocke för sista gången det här året (?!?)

Idag håller vi oss mest inne, trotsade dock kylan för en liten promenad. Kändes som om det var dax att byta ut syret i blodomloppet!
Sen undrar jag om det bara är jag som lessnat på allas gnäll om kylan? Det är kallt, vi vet det. Vi bor i Sverige, eller närmare bestämt norrland, det händer varje år!

Det är fredag, helg igen. Men helg är inte lika med ledigt för mig. Morgondagen skall tillbringas på jobbet och resten av helgen bjuder på diverse fikadejter plus en bandymatch :)

Skulle vilja köpa nya dukar att måla på, men ideerna är som bortblåsta. Känner inte heller motivationen att avsluta de som är påbörjade. Men måla vill jag....Modern"konst"´(kladd) kanske är nått att ge sig på?

Kommentarer
Postat av: SaraSahara

Kladd, de tror jag på. då kan det omöjligt bli fel!

2010-01-08 @ 17:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0