Marlen goes pokerspelare

Min pokerkarriär har på grund av bristande intresse inte gåt så snabbt fram. Men ikväll är jag då igång igen och det har gått strålande! Har dubblat och vill kalla det för en bra timlön ;)

Nu har jag lite paus för att se handbollen. Mindre kul att Sverige inte ser ut att vinna idag heller. Dock får de gärna överbevisa mig!

Vill dessutom passa på att ge en diss till Hemköp idag, eftersom de som vanligt aldrig har min mjölk hemma! Hur svårt ska det va? Och nej, jag orkar inte gå in i massa mataffärer bara för att handla mjölk. Hemköp gör mig till en bitter människa!

Däremot har jag köpt Brunkullans gröna te, har ett av de röda sedan förut och kan verkligen rekomendera dem!

Rätt dyra för att vara te, men de är kravmärkta och dessutom är det röda som jag har koffeinfritt!

Ska plocka fram kvällsfikat nu! Så de här var allt för mig!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0