Slarvmajan!

Har sett min livs första live bandymatch idag och det var kallt :) Så kallt att jag efter halva tiden gav upp och gick till en kompis för att fika. Trevligt hade vi och hux flux hade jag även ätit middag där! Tackar!

Tog med mig kameran med tanke på att testa olika funktioner, men det går tydligen väldigt dåligt då jag hade lämnat minneskortet hemma. Men det kändes ju iallafall bra att släpa runt på de lilla kamera väskan! Himla skönt att va så ordningsam som jag är! Igår tillexempel hade jag slarvat bort mitt betalkort, min käre vän fick rycka in o betala för mig, vilket inte riktigt känns okej! Hittade dock mitt kort några timmar senare....i byxfickan!!! Tror det är något allvarligare fel på mig ;)

Här är en låt jag tycker ni kan lyssna på, Nomy- Hold Your Head Up High



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0